Regulamin

UWAGA! NOWY REGULAMIN UDZIELANIA BEZPŁATNEGO WSPARCIA TECHNICZNEGO:
—————————————————————–
PRZECZYTAJ NOWY REGULAMIN

Przed złożeniem rezerwacji prosimy o pobranie niezbędnej aplikacji na swój pulpit. Pobierz TeamViewer

UWAGA! NOWY REGULAMIN UDZIELANIA BEZPŁATNEGO WSPARCIA TECHNICZNEGO:
—————————————————————–
PRZECZYTAJ NOWY REGULAMIN

Przed wykonaniem pierwszej rezerwacji porady prosimy zapoznanie się instrukcją

Komputer do którego technik będzie się łączył powinien być podłączony do tego samego routera do którego został podłączony rejestrator/kamera.
Prosimy o skontaktowanie się z Państwa dostawcą internetu świadczącym usługę w miejscu instalacji.
Przygotowanie odpowiedzi na pytania znacznie przyśpieszy ukończenie porady.

Pytania jakie należy zadać dostawcy internetu:

1. nazwa firmy dostarczającej internet?
2. rodzaj łącza internetowego: DSL, ADSL, 3G, WIFI, KABLOWY?
3. czy posiadają Państwo publiczny adres IP, stały czy zmienny?
4. czy państwa operator oferuje możliwość przekierowania portów?

Pytania jakie może zadać Państwu technik podczas rozmowy:

1. jakiej firmy/model posiadają Państwo router?
2. jakiej firmy/model zakupiony został rejestrator/kamera?
3. czy rejestrator/kamera został podłączony routera?

Czynności do wykonania na komputerze:

1. Ściągnąć program TeamVievier, zapisać go na pulpit
2. Wykonać restart komputera, zamknąć system i uruchomić ponownie
3. Wyłączyć wszystkie aplikacje pobierające muzykę, filmy, itp.
4. Uruchomić program TeamVievier (plik eltrox.pl)
5. Przedyktować przez telefon „Twój ID” „Hasło”
6. Po zakończeniu zakończeniu rozmowy proszę skasować plik eltrox.pl

Dziękujemy za poświęcony czas, wszelkie uwagi dotyczące pracy i działania systemu zdalnej pomocy prosimy kierować: pomoc@eltrox.pl